Degree: Alchemy'de herhangi bir item'i Lucky Powder ile kullanabilmek icin degreelerin uymasi lazimdir.(Örnek: Degree 3 Weapon sadece Degree 3 Lucky Powder ile kullanilabilir.)
Phy. Damage: Silahin physical damage'i.
Mag. Damage: Silahin magical damage'i.
Parry: Karsidaki oyuncunun yada yaratigin yaptigi hasari minimuma indirir. Örnek: Karsidaki oyuncunun silahi 100-150 arasi damage yapiyor.Parry ratio ne kadar yüksek olursa alacagin hasar 100'e yakinlasir.
Attack Rating: Ne kadar yüksek olursa maximum damage'e yakin bir hasar verilir.Örnek: Elindeki silah 70-90 damage veriyo.Attack Rating yükseldikce verdigin damage 90'a yakinlasir.Ilerde LvL 44 den itibarben(tahminen) bu Attack rating cok önem kazanacak.
LvL'i yüksek silahlarin arasindaki damage farki cok 1000-1500 gibi.Attack Ratinginizi yüksek tutun.
Block: Ne kadar yüksek olursa o kadar cok bir saldiriyi bloke etme sansin var.
Durability: Durability silahlarin ve armorlarin ne kadar dayanacagini gösterir.Her sehire gittinizde mutlaka Blacksmith'te tamir ettirin.
Critical: Silahin ne kadar siklikta critical damage verecegini aciklar.Bu deger % ile hesaplanir belli degildir.
Attack Distance: Düsman'a ne kadar uzakliktan vuracagini belirtir.
Phy. Absorb: Ne kadar physical damage'i önleyecegini gösterir.
Mag. Absorb: Ne kadar magical damage'i önleyecegini gösterir.
Phy. Reinforce: Physical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant'tan sonra physical damage'in o kadar yüksek positif tutma sansi vardir.
Mag. Reinforce: Magical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant'tan sonra magical damage'in o kadar yüksek positif tutma sansi vardir.
Mavi Item modlari:
Str x Increase: Silah'a +x Strength ekler .
Int x Increase: Silah'a +x Intelligence ekler.
Reduce status: Status durum'unu % olarak indirir..
Immortal: Silahi ugrade yaparken fail olursa kirilmaktan önler.
Steady: Silahi ugrade yaparken fail olursa durability kaybetmekten önler.
Lucky: Upgrade sansini arttirir.
Repair Invalid: Cannot be repaired, durability is much higher than normal.
Immortal, steady & lucky sinirli bir sayisi vardir, & eger bu sayi 0 olursa özellik gider.Örnek: Steady(2Time/Times)Fail olursa 2 alchemy'den sonra yok olur.
E.Status Effectler:
Burn: Karsidakini yakiyorsunuz ve her 2 saniyde degisik oranlarda HP kabediyo.
Electric shock: Parry rate'i düsürür, Böylece electrical shock altinda daha cok hasar aliyorsunuz.
Freezing: Dondurur & hareketsiz kalinir.Stun ile ayni degildir.
Frostbite: Attack speed'ini azaltır, hareket hizini düşürür.
& yavas harek ettirir.
Poison: Etkisi ates gibi fakat alinan hasar hep ayni.
Stun: Seni hareketsiz birakir ve item kullanmani önler. Level 14 glaive skill'inde bulunur.
Zombie: Bu etkinin altindayken eger HP yada MP pot kullanilirsa artacagina daha da azalir.