-->1.Silahları Değiştirme
-->2.Giysileri Değiştirme
-->3.Kurdu değiştirme
-->4.Glow/Seal ın üstünde oynama
-->5.Skill Editleme
>>1.Silahları Değiştirme<<
Herşeyden önce,
bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile)
Bu dosyayı yükleyin. Zip ten dışarı çıkartın ve xvi32.exe dosyasını bulup açın.
Açtığınızda,
File > Open > [Silkroad un bulunduğu klasör(Muhtemelen C:\Program Files\Silkroad] > Media.pk2
Dosya açıldığında,
Search > Replace >> 'Find' Bölümü
Text string in yanındaki işareti etkinleştirin ve Unicode u aktif hale getirin.
Şimdi yazı kutusuna aşağıdan istediğinizi yazın:
Silah kodları:
bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile) indiriyoruz.
Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz. Islem bittiginde Data.pk2 yi de çıkartıyoruz aynı şekilde.
Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
Şimdi Data Klasöründen res > mob klasörünü açıp, ordan istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: china\mangnyang.bsr
Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
Büyüklükten emin olduğunuzda;
Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin ;)
5. Skill Editleme
İşte Exterme Fire Forceyi Soul Fireye CEvirme
Not: Gigongta = imbue
Not: Ganggi = buff
Cold = Ice force
Fire = Fire force
Lightning = Lightning force
1. media.pk2 yi XVI32'nin içinde aç. Başlamadan önce yedeklemeyi unutmayın.
2. Extreme Fire Force'u Soul Fire Force ile değiştireceğiz.Hatırlayın sadece kendiniz tarafından görülebilir yani deface ve atack a bir etki yaratmaz sadece görünüm amaçlıdır.
3. media.pk2'de , find and replace all - emin olmak için ANSI kodunu anlamı"as Unicode Latin"'dir Seçilmemiş Olarak İşaretleyin:
Find: hiteffect\hit_4_fire_hit_b.efp (İlk Skill a İkinci Skill b Üçüncü Skill c Dördüncü Skill d Yani Soul Fire Force d Oluyor)
replace all: hiteffect\hit_4_fire_hit_d.efp
bütün optionlar resimdeki ile aynı olucak
4. In media.pk2, find and replace all - Emin Olmak İçin Tekrar ANSI Code'u Kontrol Ediniz Seçilmemiş Olucak:
find: fire_gigongta_keep_b.efp
replace all: fire_gigongta_keep_d.efp
5. Şimdide Oyunun İçindeki Iconu Değiştirelim (optional) - Şimdi ANSI Code'umuzu İşaretleyeceğiz:
find: skill\china\fire_gigongta_b.ddj
replace all: skill\china\fire_gigongta_d.ddj
must piercing force: skill\china\lightning_gwantong_a.ddj
flow piercing force: skill\china\lightning_gwantong_b.ddj
speed piercing force: skill\china\lightning_gwantong_c.ddj
force piercing force: skill\china\lightning_gwantong_d.ddj
grass walk flow: skill\china\lightning_gyeonggong_a.ddj
grass walk fantom: skill\china\lightning_gyonggong_b.ddj
grass walk speed: skill\china\lightning_gyeonggong_c.ddj